پاسخ به پرسش‌های متداول

در این قسمت شما می‌توانید متداول‌ترین سوالاتی که از واحد پشتیبانی زنجان کایت توسط کاربران پرسیده می‌شود را مطالعه بفرمایید. در صورتی که جواب سوال خود را در بین این سوالات پیدا نکردید؛ می‌توانید از قسمت تماس با ما سوال خود را مطرح بفرمایید.

چگونه می‌توانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “حساب کاربری” کلیک نموده و سپس با وارد نمودن ایمیل و گذرواژه خود به سادگی عضو فروشگاه آنلاین زنجان کایت شوید.

  1. در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید.
  2. ایمیل و گذرواژه خود را وارد کنید سپس گزینه “عضویت” را کلیک نمایید.
  3. سپس روی گزینه جزئیات حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
  4. بترتیب با کلیک کردن بر روی گزینه “آدرس‌ها” و سپس “افزودن” اطلاعات آدرس خود را تکمیل نمایید.

چطور می‌توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

  1. با وارد کردن آدرس ایمیل، وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. روی گزینه جزئیات حساب کلیک کرده و اطلاعات شخصی خود را ویرایش نمایید.

چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنم؟

  1. گذرواژهشما دارای حداقل 8 تا 12 کاراکتر باشد.
  2. از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید. (2p5Ge)
  3. از سمبل‌ها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید. (! @ # = $ % + ^ & * ? -)
  4. از حروف بزرگ و کوچکاستفاده کنید. (a-B)
  5. از گذرواژه‌های متفاوت برای حساب‌های متفاوت خود استفاده کنید.
  6. کلمه عبورشامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد. (مثلا هر کلمه‌ای که در لغت‌نامه موجود است)
  7. کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی، اسم شرکت،نام اعضای خانواده، سال تولد،شماره همراه و یا کد ملی نباشد.

چطور می‌توانم کلمه عبور (رمز) خود را بازیابی کنم؟

  1. روی گزینه حساب کاربری کلیک کرده و گزینه “گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید؟” را انتخاب کنید.
  2. سپس نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
  3. لینک تغییر گذرواژه به ایمیل شما ارسال شده و می‌توانید توسط لینک ارسالی کلمه عبور خود را تغییر دهید.

*توجه: در صورت عدم مشاهده ایمیل مربوطه در Inbox به قسمت Spam ایمیل خود مراجعه کنید.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

  1. از منوی “حساب کاربری” وارد قسمت آدرس ها شوید.
  2. بر روی گزینه‌ “افزودن آدرس جدید” کلیک کرده و کادرهای خالی را پر کنید.
  3. در آخر روی گزینه “ذخیره آدرس” کلیک کرده تا آدرس شما ثبت شود.

*توجه: پر کردن کادرهایی که با ستاره علامت‌دار شده‌اند اجباری می‌باشد.

هزینه ارسال باربری چقدر است؟

  • در دلتا کایت‌ها و بعضی از محصولات خاص به علت غیر متعارف و بزرگتر بودن سایز بسته‌های ارسالی از استاندارد قابل قبول اداره پست، متاسفانه امکان ارسال توسط پست وجود ندارد. بنابراین ارسالی‌های این محصولات توسط تیپاکس و بعضا باربری‌های بین شهری صورت می‌گیرد. هزینه ارسال این قسم محصولات بصورت پس کرایه بوده و شما بعد از دریافت محصول خود در محل هزینه ارسال را پرداخت می‌کنید.
  • در مورد کایت‌های با طول کمتر از یک متر و لوازم ورزشی و اسباب ‌بازی‌ها با ابعاد مشابه امکان ارسال با پست وجود دارد.در این موارد نیز هزینه پستی بصورت پس کرایه بوده و شما بعد از دریافت محصول خود در محل هزینه ارسال را پرداخت می‌کنید.

آیا تعداد خرید از یک کالا در زنجان کایت محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها می‌توانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید.

خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

از چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

به دو صورت کارت به کارت و پرداخت آنلاین توسط درگاه‌های پرداخت الکترونیکی می‌توانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما بر می‌گردد. تاکید می‌شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال می‌شوند؟

  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق وب سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق وب سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking شماره مرسوله 19 رقمی تیپاکس برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

چطور به حساب زنجان کایت پول واریز کنم؟

بنابر هر دلیلی نیاز داشتید واریز مستقیم به حساب زنجان کایت انجام دهید، شما می‌توانید مبلغ خود را به یکی از کارت‌های بانکی و یا شماره شبایی که در پایین ذکر شده واریز نمایید.

نام بانک:             سامان
به نام:                زنجان کایت (کامران قربانیان)
شماره کارت:       6219861053869839
شماره شبا:        IR610560968180000677070001

چطور در زنجان کایت سفارش خود را ثبت کنم؟

  1. ابتدا وارد صفحه محصولات وب سایت زنجان کایت شوید.
  2. سپس محصول یا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از بررسی و مقایسه بر روی گزینه “افزودن به سبد خرید” کلیک نمایید.
  3. پس از تکمیل خرید خود بر روی “سبد خرید” کلیک نموده و در صورت نیاز به مشاهده و اصلاح آن بر روی “مشاهده سبد خرید” کلیک نموده و در غیر این صورت گزینه “تسویه حساب” را انتخاب کنید.
  4. در قسمت تسویه حساب شما باید مشخصات خود که شامل مشخصات هویتی و اقامتی و ارتباطی خریدار است را به صورت کامل وارد کنید.

       توجه: اگر مشخصات هویتی و اقامتی و ارتباطی خود را از قبل در پروفایل خود کامل کرده‌اید دیگر نیاز به تکمیل این بخش نیست.

  1. در صورتیکه تحویل گیرنده شخص دیگری باشد در همین صفحه تیک مربوط به گزینه “ارسال به یک آدرس متفاوت؟” را فعال کرده و اطلاعات کامل هویتی، ارتباطی و اقامتی این فرد را به صورت کامل وارد نمایید.
  2. در صورت داشتن کوپن تخفیف می‌توانید کد مربوطه را در همین قسمت وارد کنید تا تخفیف اعمال شده و مبلغ پرداختی نهایی برای شما نمایش داده شود.
  3. در پایین صفحه نحوه پرداخت را انتخاب کرده و سپس با قبول شرایط و مقررات وب سایت، با کلیک بر روی گزینه “ثبت سفارش” به صفحه درگاه خرید بانکی منتقل شده و خرید خود را کامل می‌نمایید.

چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

متاسفانه در شرایط فعلی فروشگاه آنلاین زنجان کایت، این ویژگی امکان پذیر نمی‌باشد.

چگونه می‌توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم؟

به دلیل انجام فروش اینترنتی کالا فروشگاه آنلاین زنجان کایت، متاسفانه این امکان فعلا فراهم نیست.

چطور می‌توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

گروه تولیدی زنجان کایت با داشتن تفکر و رویکرد حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از قطع درختان و مصرف بی رویه کاغذ به تمامی مشتریان خود از جمله حقیقی و حقوقی فاکتورهای سفارشات را به صورت دیجیتال از روی ایمیل ارسال می‌نماید.

برای خرید از زنجان کایت، حتما باید در وب سایت عضو باشم؟

بله، قبل از خرید می‌بایست از طریق ایمیل ثبت نام کنید.

می‌توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می‌باشد، می‌توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، زنجان کایت تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست. اما شما می‌توانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه از آن باخبر شوید.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند، امکان ثبت دارند. اگر به هر دلیل کالایی که موجود نیست ثبت سفارش شده باشد، پس از بررسی ابطال خواهد شد.

چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش‌های من” و  انتخاب گزینه “جزئیات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه “ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق می‌گیرد.

  1. وارد پروفایل خود شده و گزینه “سفارش های من” را انتخاب کنید.
  2. پس از مشاهده لیست سفارشات خود، گزینه جزئیات را در سفارش مدنظر خود انتخاب کنید.
  3. شما می‌توانید پس از خرید هر محصول، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در زنجان کایت بنویسید.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می‌شوند؟

سفارشات با ابعاد غیر متعارف و طرح‌های خاص و همچنین سفارشات خرید عمده از طریق باربری ارسال می‌شود.

چطور می‌توانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟

هنگام ثبت سفارش می‌توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:

  1. شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  2. رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  3. کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده (CCV2)
  4. تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

می‌توانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله، در صورتیکه تحویل گیرنده شخص دیگری باشد در همین صفحه تیک مربوط به گزینه “ارسال به یک آدرس متفاوت؟” را فعال کرده و اطلاعات کامل هویتی، ارتباطی و اقامتی این فرد را به صورت کامل وارد نمایید. شخص تحویل گیرنده می‌بایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

چطور می‌توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

پس از اتمام فرایند خرید و ارسال، مرسوله شما توسط ماموران پست یا تیپاکس در آدرس ثبت شده در وب سایت تحویل داده می‌شود.

  • برای سفارشات ارسال شده توسط باربری هماهنگی‌های لازم با شما برای دریافت مرسوله صورت خواهد گرفت.
  • در صورت مشاهده هرگونه پارگی، شکستگی، خوردگی و بازشدگی بسته بندی مرسوله، از دریافت آن خودداری نموده و از مامور مربوطه درخواست ایجاد صورتجلسه برای دریافت غرامت فرمایید.
  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و زنجان کایت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می‌توانم آن را تحویل بگیرم؟

پس از تحویل کالا به پست یا تیپاکس کد رهگیری مرسوله به شما ارسال می‌شود. با وارد کردن کد رهگیری در وب سایت پست یا تیپاکس می‌توانید اقدام به پیگیری نمایید.

ممکن است به خاطر شلوغی پست یا تیپاکس ارسال مرسوله شما با تاخیر مواجه شود. این تاخیر از عهده گروه زنجان کایت خارج بوده و مربوط به اداره مربوطه می‌باشد.

آیا کالاهایی که در فروشگاه آنلاین زنجان کایت بفروش می‌رسد اصل هستند؟

بله، تمامی محصولات کایتی و لوازم جانبی مرتبط گروه تولیدی زنجان کایت، تولید و بسته‌بندی خود این گروه بوده و تولید داخل هستند ولی در بعضی از موارد از جمله لوازم ورزشی با توجه به تنوع بالای اجناس ممکن است این کالاها از طریق فروشندگان مختلف که اکثرا کالاهایشان وارداتی و ساخت دیگر کشورها هستند برای فروش در این فروشگاه اینترنتی قرار بگیرند که با توجه به نوع و ماهیت کالا ممکن است اصل یا غیراصل باشند که در صورت اصیل نبودن حتما در توضیحات محصول مورد نظر ذکر خواهد شد.

بنابراین کلیه محصولات کایتی و لوازم جانبی مرتبط که در فروشگاه اینترنتی زنجان کایت عرضه می‌شوند تولید داخل و یا در مبادی خارجی به سفارش تولیدی زنجان کایت تولید و با اخذ مجوزهای لازم از طریق راه‌های قانونی وارد کشور شده و از اصالت برخوردارند.

لازم به ذکر می‌باشد که کالاهای ورزشی که فروشندگان دیگر در این فروشگاه اینترنتی بفروش می‌رسانند در صورت اصیل نبودن در قسمت توضیحات محصول ذکر خواهند شد. کلیه این کالاها پس از تحویل به خریدار و طی مهلت 7 روز ضمانت بازگشت کالا، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال مواجه شوند، قابل عودت می‌باشند. در غیر این صورت با بروز هرگونه ایراد و اشکال، بررسی مساله در حوزه صلاحیت فروشنده مربوطه بوده و فروشگاه اینترنتی زنجان کایت هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.

می‌توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر متاسفانه این امکان فعلا برای فروشگاه زنجان کایت وجود ندارد.

چگونه سفارشات خود را پیگیری کنیم؟

  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق وب سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق وب سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking شماره مرسوله 19 رقمی تیپاکس برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

  1. وارد وب سایت زنجان کایت شوید.
  2. روی گزینه “سفارش‌های من” کلیک کنید.
  3. در این قسمت با کلیک روی “جزییات” می‌توانید سفارش خود را ببینید.
  4. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور می‌توانم کد تخفیف دریافت کنم؟

زنجان کایت در مناسبت‌های مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

استفاده از کد تخفیف چه شرایطی دارد؟

استفاده از کد تخفیف شرایطی دارد که به همراه کد تخفیف شرایط آن برای شما ارسال می‌شود.

چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟

  1. به حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
  3. در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.

استفاده از کد تخفیف چه محدودیت‌هایی دارد؟

  • شما فقط از هر کد تخفیف یکبار می‌توایند استفاده کنید.
  • در هر سفارش فقط یک کد تخفیف می‌توانید استفاده کنید.
  • پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می‌رود.
  • در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

چرا سفارشم دو مرسوله شده است؟

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است.

همه کالاها را در یک سبد ثبت کردم چرا باید دو هزینه ارسال پرداخت کنم؟

کالاهای ارسالی ممکن است از جانب دو یا چند فروشنده از شهرهای مختلف برای شما ارسال شود. در بعضی موارد، سفارشات به دلیل داشتن ابعاد و حجم غیر متعارف به الزام شرکت‌های پستی و حمل کالا، مجبور به بسته بندی در بسته‌های مختلف شده که سبب پرداخت مجزای هزینه هر مرسوله می‌شود.

چگونه شماره شبای حساب بانکی را به دست آورم؟

برای دریافت شماره شبا از طریق شماره حساب و یا شماره کارت خود، وارد سایت بانک مربوطه شوید.

چطور می‌توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش های من” و  انتخاب گزینه “جزئیات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه “مشاهده فاکتور” تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

امکان اعلام زمان دقیق برای موجود شدن کالاهای ناموجود وجود ندارد.

چطور می‌توانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با زنجان کایت، بخش پرسش‌‏های متداول را ملاحظه فرمایید. در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، می‌توانید سوال خود را از طریق “فرم تماس با ما“برای ما ارسال نمایید. ما سوالات شما را بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن را به آدرس ایمیل شما ارسال خواهیم کرد.

تلفن تماس و ارسال پیام:

09144747052 (پاسخگویی تلفنی از ساعت 9 صبح تا 9 شب)

09127417314 (پاسخگویی واتساپی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته)

ایمیل سازمانی:

info@zanjankite.com

روزهایی که در سال جاری به دلیل تعطیلی، زنجان کایت هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد، به شرح زیر است:

  • ۱۳ فروردین
  • ۱۴ خرداد
  • ۱۸ شهریور (تاسوعا)
  • ۱۹ شهریور (عاشورا)
  • ۲۷ مهر (اربعین)
  • ۵ آبان (رحلت حضرت رسول اکرم)
  • ۲۲ بهمن

دفتر مرکزی:

استان زنجان- شهر زنجان – امجدیه- کوچه پروین – کوچه شهیدحبیب اله سعیدی- پلاک 49 – طبقه همکف.

چه روزهایی زنجان کایت هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی به مشتریان ندارد؟

روزهایی که در سال جاری به دلیل تعطیلی، زنجان کایت هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد، به شرح زیر است:

  • ۱۳ فروردین
  • ۱۴ خرداد
  • ۱۸ شهریور (تاسوعا)
  • ۱۹ شهریور (عاشورا)
  • ۲۷ مهر (اربعین)
  • ۵ آبان (رحلت حضرت رسول اکرم)
  • ۲۲ بهمن

شرایط و مقررات بازگرداندن کالا در زنجان کایت چگونه است؟

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های زنجان کایت بوده است و زنجان کایت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در فروشگاه اینترنتی زنجان کایت، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت بازگشت کالا می‌شوند.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف زنجان کایت همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.

لطفاً توجه داشته باشید:

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از سرویس ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی زنجان کایت اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی زنجان کایت بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات، ظاهر فیزیکی یا محتوا با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. لازم به ذکر می‌باشد که برخی از کالاها مانند کایت و لوازم جانبی مرتبط متشکل از رنگ‌های متعددی می باشند که مشتری در انتخاب رنگ آن‌ها نقشی نداشته و طبق موجودی انبار برای مشتریان ارسال خواهد شد. اینگونه موارد در توضیحات هر کالا بصورت کامل و دقیق ذکر خواهد شد.
  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش زنجان کایت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل سایز یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

نکته: استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی زنجان کایت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

هدایای ارسالی زنجان کایت مشمول ۷ روز ضمانت تعویض می‌شوند؟

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف زنجان کایت همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.

استفاده از سرویس ۷ روز ضمانت بازگشت در چه صورتی امکان‌پذیر است؟

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی زنجان کایت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

استفاده از سرویس ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی زنجان کایت اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی زنجان کایت بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات، ظاهر فیزیکی یا محتوا با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. لازم به ذکر می‌باشد که برخی از کالاها مانند کایت و لوازم جانبی مرتبط متشکل از رنگ‌های متعددی می باشند که مشتری در انتخاب رنگ آن‌ها نقشی نداشته و طبق موجودی انبار برای مشتریان ارسال خواهد شد. اینگونه موارد در توضیحات هر کالا بصورت کامل و دقیق ذکر خواهد شد.
  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش زنجان کایت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل سایز یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

نکته: استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی زنجان کایت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کد تخفیف چه زمانی باطل می‌شود؟

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.